Klachtenscan

Herkent u dat medewerkers:

  1. Een hoge werkdruk ervaren
  2. Oververmoeid zijn
  3. Stress ervaren
  4. Beginnen te klagen
  5. Of soms zelfs uitvallen

als gevolg van de fysieke en emotionele arbeidsbelasting ?

Spanning en stress uit zich vaak in lichamelijke spierspanning. Maar ook werkhouding en werkbelasting kunnen debet zijn aan spierspanningen in het lichaam. Zeker nu veel medewerkers (noodgedwongen) thuiswerken en er vaak geen ergonomisch verantwoorde thuiswerkplek is.


Wil je inzicht in de vitaliteit van je medewerkers en weten óf en hoeveel klachten zij ervaren?
Vraag dan de klachtenscan aan!

Doel van de klachtenscan

De klachtenscan is een eerste stap om inzicht te krijgen in:

  • de klachten die medewerkers ervaren als gevolg van hun werkzaamheden danwel de balans werk-privé 
  • mogelijke aandachtspunten daarin
  • de noodzaak om interventie al dan niet in te zetten

Het is als het ware de foto bij de tandarts die gebruikt kan worden om (op tijd) actie te ondernemen!

Uitval van personeel voorkomen en medewerkers lang en duurzaam inzetbaar houden.

Na het aanvragen van de klachtenscan vindt er een gesprek plaats met een vitaloog® waarin de uitdagingen op het gebied van duurzame inzetbaarheid van de medewerkers binnen jullie organisatie besproken worden.

Wat zit er in het pakket?

Klachtenscan:
Iedere medewerker of de medewerker die in een risicodoelgroep valt, wordt uitgenodigd om de klachtenscan in te vullen. 
Een communicatiepakket:
Dit wordt beschikbaar gesteld om medewerkers te informeren over de klachtenscan en hen te enthousiasmeren om deel te nemen.
Dag stoelmassage:
Om het deelnamepercentage te verhogen, zal onder de respondenten een loting plaatsvinden waarin de winnaar voor zijn of haar afdeling een dag stoelmassage wint.
Een managementrapportage:
Hierin worden de bevindingen aangegeven en vindt er advies plaats.
Kosten:  De kosten van het totale pakket bedragen € 749 exclusief BTW.
Er is geen maximum gesteld aan het aantal medewerkers!

Voorgaande klanten zeggen:

Bij Cicero staat niet alleen de cliënt centraal, maar ook de medewerker. Met het project ‘Medewerker cruciaal’ zorgen we goed voor onze medewerkers. Een onderdeel hiervan zijn de stoelmassages van Relaxatwork: een welkome break en, ondanks de drukte op de werkvloer, een moment van aandacht voor jezelf.

De stoelmassages zijn van hoog niveau en worden erg gewaardeerd door de medewerkers. Het contact met Relaxatwork is erg prettig en professioneel. Ze ontlasten ons bij de organisatie van de massages en zijn erg flexibel, duidelijk en oplossingsgericht. Kortom, een bedrijf dat doet wat ze zegt!

Ik verheug me altijd op een stoelmassage van Evelyn en haar team. Het is een welkome afleiding tijdens een drukke werkdag. Je kan even compleet ontspannen en aan je eventuele nek- rug- en/of schouderklachten wordt extra aandacht besteed.
De stoelmasseurs voelen meteen waar een eventuele blokkade zit en die wordt dan aangepakt. Iedere behandeling is aangepast aan wat voor jou op dat moment het meest noodzakelijke is. De ene keer is dat een wat hardere behandeling, de andere keer is dat een wat zachtere behandeling. Precies datgene wat je nodig hebt op dat moment.
Na een jobmassage neemt mijn productiviteit toe.

Bestel de klachtenscan

Neem contact op