Klachtenscan

Herkent u dat medewerkers:

  1. Een hoge werkdruk ervaren
  2. Oververmoeid zijn
  3. Stress ervaren
  4. Beginnen te klagen
  5. Of soms zelfs uitvallen

als gevolg van de fysieke en emotionele arbeidsbelasting ?

Spanning en stress uit zich vaak in lichamelijke spierspanning. Maar ook werkhouding en werkbelasting kunnen debet zijn aan spierspanningen in het lichaam. Zeker nu veel medewerkers (noodgedwongen) thuiswerken en er vaak geen ergonomisch verantwoorde thuiswerkplek is.


Wil je inzicht in de vitaliteit van je medewerkers en weten óf en hoeveel klachten zij ervaren?
Vraag dan de klachtenscan aan!

Doel van de klachtenscan

De klachtenscan is een eerste stap om inzicht te krijgen in:

  • de klachten die medewerkers ervaren als gevolg van hun werkzaamheden danwel de balans werk-privé 
  • mogelijke aandachtspunten daarin
  • de noodzaak om interventie al dan niet in te zetten

Het is als het ware de foto bij de tandarts die gebruikt kan worden om (op tijd) actie te ondernemen!

Uitval van personeel voorkomen en medewerkers lang en duurzaam inzetbaar houden.

Na het aanvragen van de klachtenscan vindt er een gesprek plaats met een vitaloog® waarin de uitdagingen op het gebied van duurzame inzetbaarheid van de medewerkers binnen jullie organisatie besproken worden.

Wat zit er in het pakket?

Klachtenscan:
Iedere medewerker of de medewerker die in een risicodoelgroep valt, wordt uitgenodigd om de klachtenscan in te vullen. 
Een communicatiepakket:
Dit wordt beschikbaar gesteld om medewerkers te informeren over de klachtenscan en hen te enthousiasmeren om deel te nemen.
Dag stoelmassage:
Om het deelnamepercentage te verhogen, zal onder de respondenten een loting plaatsvinden waarin de winnaar voor zijn of haar afdeling een dag stoelmassage wint.
Een managementrapportage:
Hierin worden de bevindingen aangegeven en vindt er advies plaats.
Kosten:  De kosten van het totale pakket bedragen € 749 exclusief BTW.
Er is geen maximum gesteld aan het aantal medewerkers!

Voorgaande klanten zeggen:

Mijn ervaring met Relaxatwork:

Ik vind de communicatie van Relaxatwork pro-actief. Er is altijd bereidheid om te bellen of af te stemmen. De afspraken worden altijd goed en snel nagekomen.
Het is niet voorgekomen dat de afgesproken service niet is geleverd. De masseurs waren altijd op tijd aanwezig.
De samenwerking verliep prima.

Ik heb zelf de massages mogen ervaren. Ik vind de massages van hoge kwaliteit.

Ook het reserveringssysteem was een prima tool. Binnen 2 minuten heb je je account aangemaakt en een reservering gedaan. Je krijgt een paar dagen en vlak voor de gemaakte afspraak netjes een reminder. Prima!

Voor de organisaties die iets willen doen aan vitaliteit/ontspanning beveel ik Relaxatwork zeker aan.  De stoelmassages worden goed gewaardeerd door onze medewerkers.

Evelyn is een hele sterke vrouw met veel passie voor haar vakgebied.

“Hard op de goede plek”

… lijkt een schrijffout, maar is dat niet! Evelyn en haar collega’s hebben voor een heel aantal jeugdzorgwerkers van de William Schrikker stoelmassage verzorgd. Deze werkers hadden een week lang extra administratief werk en zaten daardoor langdurig achter de PC. De stoelmassage was daarbij een prima ondersteuning.

Voor de een was stoelmassage ‘n vertrouwde ervaring, voor de ander een eerste kennismaking waarbij er verrassing was over de combinatie van zacht en, daar waar nodig, krachtig en hard ... vandaar!

De vraag aan Evelyn van Relaxatwork was tamelijk last-minute (2 dagen vooraf) gesteld, maar in een oogwenk beantwoord ...
Zelfs op twee verschillende locaties. Waarvoor dank!

Bestel de klachtenscan